Professional ta’lim yo‘nalishida kasbga yo‘naltiruvchi baholash
Bugun 1 mart 2024 yil tasdiqlangan reja –jadval asosida 313 - guruh Professional ta’lim (Suv xo‘jaligi melioratsiyasi) yo‘nalish talabalariga “Tarbiyaviy ish metodikasi” fanidan Z.Ismailova raisligida yakuniy nazorat o‘tkazildi. Hozirda talabalar bilimini baholash jarayonida turli interaktiv metodlar va ularning samaradorligi, talabalar bilimini baholashda ayniqsa bo‘lajak professional ta’lim o‘qituvchilariga yaxshi samara beradi deb o‘ylaymiz.
Bir vaqtning o‘zida ham test, ham amaliy ko‘nikma, ham siptom o‘ylanuvchang va bilimga chanqoqlikni aniqlaydigan, muammoli vaziyat hal qilish va yo‘llarini izlab topish va qaror qabul qilish ya’ni ijodiy faoliyatini takomillashtirishga yo‘naltirilgan “ASSISMENT” metodidan foydalanish maqsadga muvofiqligini qayd etish lozim. Shunday baholash tizimini ham og‘zaki, ham yezma shklda olinsa ham bemalol o‘z samaradorligiga erishish mumkin. Bu talabalarning bir vaqtning o‘zida 4 jihatdan baholanishini ta’minlaydi. Aynan shu baholashni bugun biz bo‘lajak professional ta’lim o‘qituvchilaridan qabul qilib oldik. Bu esa o‘ylaymanki o‘z samarasini beradi.